somon

Alimente care conțin Omega 3

Alimentație

Ni se vorbește foarte mult despre vitamine, calciu și fier, însă din păcate nu căutăm la fel de mult și alimentele bogate în Omega 3. Organismul nostru nu poate produce suficient Omega 3, iar de aceea noi trebuie să consumăm alimente care conțin Omega 3. În general, acești acizi grași sunt foarte buni pentru a preveni probleme cardiovasculare, au rol antiinflamator, sunt buni chiar și pentru tensiunea arterială. Astfel, dacă vrei să afli care sunt alimentele care conțin Omega 3, le vei găsi în acest articol.

somon

Somon

Am tot vorbit despre somon cât de sănătos este și că este bun la foarte multe lucruri. Previne mai multe probleme de sănătate și totodată aduce o mulțime de beneficii. În primul rând, consumând somon vei preveni problemele de inimă, reducând hipertensiunea și cheagurile de sânge. De asemenea, somonul este bogat în Omega 3, iar din acest motiv ar trebui să consumi măcar de două ori pe săptămână somon.

Nuci

Despre nuci avem un articol separat, despre beneficiile pe care ele le aduc pentru sănătate. Puteți citi articolul aici. Pe scurt îți spunem faptul că nucile sunt totodată foarte bogate și ele în Omega 3.

Soia

Atât semințele de soia dar și uleiul de soia sunt apreciate pentru conținutul lor în Omega 3, dar și pentru faptul că sunt buni antioxidanți. Sunt bune și la boli precum depresia sau cele cardio-vasculare. Se recomandă însă consumul alături de alimente care au vitamina C.

Fasolea

Un alt aliment pe care ar trebui să îl consumi mai des este fasolea. Este un adevărat aliment minune, deoarece fasolea conține atât vitamine, cât și fibre dar și caroten. Sunt bune la slăbit dar au totodată și Omega 3, reducând colesterolul.

Așadar, acestea sunt câteva alimente bogate în Omega 3 pe care ar trebui să începi să le consumi mai des.

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *