omleta

Ce să mănânci la micul dejun și ce nu

Alimentație

Micul dejun este considerată a fi cea mai importantă masă din cursul unei zile. Iar de aceea ar trebui respectată zilnic, cu strictețe. Nu toate alimentele sunt recomandate însă la micul dejun, iar despre acestea vrem să discutăm în acest articol. Mai exact, tema articolului este: ce să mănânci și ce să nu mănânci la micul dejun?

Asta desigur dacă îți dorești o viață sănătoasă, o zi cu multă energie și o siluetă de invidiat.

Cele mai bune alimente pentru micul dejun

Cu ce ar trebui să îți începi dimineața pentru a te simți bine întreaga zi? Noi îți recomandăm un măr, cartofi, portocale sau roșii. Chiar și ciocolata neagră este recomandată deseori.

Toate acestea sunt recomandate deoarece au rolul de a scădea colesterolul, îmbunătățesc digestia și totodată scad bolile de inimă. Este greșit să îți începi ziua cu un iaurt de exemplu, iar portocalele ar trebui și ele evitate.

Idei pentru un mic dejun cât mai sănătos

Omleta este mereu ideală pentru micul dejun. Ai nevoie doar de două ouă și o roșie, iar micul tău dejun va fi unul super sănătos. Mai poți opta și pentru o salată de legume, alături de un ou fiert și puțină carne fiartă. Conservele de pește ar putea constitui și ele un mic dejun ideal.

Fructe și legume

Fructele și legumele au fost mereu foarte sănătoase. Nuci, alune, semințe, avocado sau legumele de toate felurile pot forma mereu un mic dejun sănătos cu care să îți începi ziua.

Dimineața ar trebui să eviți bananele, citricele, perele dar și produsele de patiserie. Toate acestea nu sunt recomandate pe stomacul gol deoarece pot provoca diferite probleme.

Voi cum vă începeți fiecare dimineață și ce consumați la micul dejun pentru a fi sănătoși și pentru a avea energie întreaga zi?

Distribuie articolul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *